|
|
|
|
|
محمدمهدی درگاهی
دکترای برنامه ریزی شهری
رئیس حوزه شهردار
|
|
|
|
|
|
|
|
امور مربوط به حوزه شهردار
» تنظیم برنامه های ملاقات مقامات داخلی و خارجی و همچنین راهنمایی مراجعین و ترتیب ملاقات آنها
» ایلاغ دستور شهردار به اشخاص (حقیقی و حقوقی) و موسسات و دستگاه های ذیربط (متقاضی) و همچنین واحدهای سازمان های شهرداری و سازمان های وابسته و تابعه شهرداری و پیگری آنها طبق دستور
» تنظیم و ارائه پرونده ها و گزارشات و نشریات و مکاتباتی که شهردار باید ملاحظه و یا امضاء نماید و اعاده آنها از طریق امور اداری به مراجع ذیربط
» یادداشت و یادآوری تاریخ تشکیل سمینارها، کنفرانس ها، همایش ها و جلسات و آماده نمودن سوابق و پرونده های مربوط برای اطلاع و مطالعه قبلی شهردار
» ارائه گزارش مطالب ضروری و مهم روزانه به شهردار با هماهنگی حوزه های زیرمجموعه شهردار
» نظارت و نحوه راهنمایی مراجعین و در صورت لزوم فراهم آوردن وسایل و انجام درخواستهای متقاضیان و مراجعه کنندگان
» برقراری تماس با وزارتخانه ها و موسسات و ارگانهای دولتی و سفارتخانه ها و نظایر آن
» انجام و پیگیری سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق
پیگیری امور جاری مربوط به حوزه شهردار
1- هدايت و راهنمایي ارباب رجوع
2- دريافت نامه ها واوراق ، پرونده ها و ساير مكاتبات
3- ثبت و دريافت نامه هاي ارسالي توسط دورنگار
4- تفكيك و توزيع نامه ها و گزارشات و ساير مكاتبات بين واحدهاي مختلف و افراد
5- نگهداري، بايگاني پرونده ها، اوراق، نامه ها و گزارشات و مدارك مربوط در محلهاي مخصوص
6- تنظيم و تعيين ساعات ملاقات، كميسيون ها، جلسات و سمينارها
7- مطلع نمودن افراد جهت شركت درجلسات و كميسيون هايي كه دردفتر شهردار تشكيل مي
شود
8- ارسال ودريافت مكاتبات از طريق نمابر
9- پاسخگويي به تلفنها وبرقراري ارتباط تلفني مورد نياز شهردار
10- ارجاع نامه هاي واصله به منظور تسريع وتسهيل درانجام امور وكاستن از وقت شهردار جهت رسيدگي به امور مهم
11- ابلاغ دستور شفاهي شهردار به واحدهاي ذيربط
12- انجام مكاتبات لازم
13- پيگيري امور جاري از سوي شهردار
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|