Sun September 15, 2019   |   یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸  
   
 
 
  راهبرد مشارکت دستگاه  |  ارتباط با مدیران  |  ارتباط با ما      صفحه اصلی  |  اخبار و رویدادها  |  مناقصه و مزایده  |  پیام ها و اطلاعیه ها
عبـاس صوفـی
شهـردار همـدان
     مناقصه و مزایده
اجراي پروژه آسفالت
اصلاحیه و تمدید آگهي مناقصه واگذاری امور خدمات شهري در محدوده هر يك از مناطق 4 گانه شهرداری همدان
واگذاری امور خدمات شهري در محدوده هر يك از مناطق 4 گانه شهرداری همدان
اصلاحیه آگهی فراخوان مرکز داده پشتیبان شهرداری همدان
خرید ، نصب ، اجرا، آموزش و پشتیبانی سه ساله مرکزداده پشتیبان شهرداری همدان
بیشتر ...
     پیام ها و اطلاعیه ها
تعرفه عوارض محلي و بهاي خدمات شهرداري همدان مصوب سال 1398 اعلام شد
برنامه ملاقات عمومي شهردار محترم همدان با ساکنين منطقه 1 _ 21 آذرماه 97
برنامه ملاقات عمومي شهردار محترم همدان با ساکنين منطقه 2و 3 _ 13 آذرماه 97
برنامه ملاقات عمومي شهردار محترم همدان با ساکنين منطقه 2و 3 _ 27 شهريور 97
برنامه ملاقات عمومي شهردار محترم همدان با ساکنين منطقه 1و4_ 12 تيرماه 97
بیشتر ...
 
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩٨/٠٣/١٨ تعداد بازدیـد : ١۴۴   بازگشت
 
 
 



شهرداری رسیدگی به امور مردم را در اولویت قرار دهد

رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان اولویت اصلی شهرداری را رسیدگی به امور مردم دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی در جریان پیگیری ها محقق می شود.

 
 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مریم روانبخش در جمع خبرنگاران افزود: تکریم ارباب رجوع، بهبود وضعیت خدمترسانی و تسهیل مراجعات مردم به واحدهای شهرداری باید در زمره مهمترین اهداف و اولویتهای مدیریت شهری قرار گیرد.

روانبخش با بیان اینکه شهرداری، بیشترین تأثیرگذاری را در جامعه دارد، اضافه کرد: مدیریت شهری همواره باید تقویت شود، چرا که پشتیبانی مردم از این نهاد مردمی، رمز موفقیت آنهاست و بدون همراهی مردم نمیتوانند کاری از پیش ببرند.

وی با تأکید بر اینکه حقوق شهروندی باید سرلوحه امور قرار گیرد، اظهار کرد: اگر شهرداری، حقوق شهروندی را به عنوان نقشه راهی برای اهتمام بیشتر به حقوق شهروندان لحاظ کند، گام مهمی به سوی نهادینه کردن رعایت حقوق شهروندی برداشته است.

روانبخش یکی از اولویتهای راهبردی شهرداری را برنامهریزی بهمنظور کاهش زمان رسیدگی به پروندهها و امور مراجعان برشمرد و گفت: در همین راستا روند پیگیریها باید بهروز باشد و بسیاری از پروندهها در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون حقوقی و رسیدگی به شکایات مردمی شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: رسیدگی جدی به امور شهروندان، آینهای روشن از مطالبات مردمی از مدیریت شهری است که متأسفانه گاهی مواقع، پر فراز و نشیب بوده در حالی که شهروندان به دنبال حفظ حرمت کرامت و حیثیت والای انسانی و دستیابی به حقوق خود هستند.

مریم روانبخش با بیان اینکه مشارکت، همکاری و مسؤولیت پذیری شهروندان برای احقاق حقوق آنها حائز اهمیت است، ادامه داد: نکته کلیدی در این میان، حضور شهروندان مطالبه گر و آگاه به حقوق است؛ حقوقی که روی دیگر آن تکالیف شهروندی است و همانگونه که بهره مندی از حقوق شهروندی حق همه مردم است، از سوی دیگر تکالیف شهروندی نیز وظیفه همه شهروندان به شمار میآید تا جامعهای قانونمدار مبتنی بر رعایت حقوق شهروندان داشته باشیم.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: امیدواریم مدیران شهرداری با تلاش مضاعف خدمتگزاری صدیق برای مردم باشند چرا که زمانی میتوان به خون پاک شهدای معزز ادای دین کرد که حداقل به وظایف و تکالیف خود عمل کرده و به امور مردم نیز رسیدگی کنیم.

 
     
 
 
 
 
نقشه شهر همدان    
پورتال جامع شهر همدان    
ضوابط شهرسازی و معماری    
تعرفه عوارض و بهای خدمات    
مناقصه ، مزایده و فراخوان    
آگهی ها و اطلاعیه های شهروندی    
بانک ایده های مدیریت شهری    
آمارنـامه شهرداری همدان    
 
 
 
© 2005 - 2019  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
١١١ کاربران آنلاین :
۹۰۶,۴۶۲ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
شورای شهر همدان
سازمان فناوری اطلاعات
پورتال جامع شهر همدان
بانک اطلاعات شهری
 
لینک های مرتبط
شهر الکترونیک همدان
پایگاه اطلاع رسانی
پیام ها و اطلاعیه ها
مناقصات و مزایدات
 
دسترسی سریع 
اخبار و رویدادها
پیام ها و اطلاعیه ها
مناقصات و مزایدات
طرح ها و پروژه ها
 
 
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان